Assalamualaikum,
Kali ini saya ingin menerangkan kelebihan-kelebihan apabila anda berurusan dengan kami. Perkhidmatan yang kami sediakan ialah:
1.) SEBELUM ANDA MEMBELI POLISI
Berurusan hanya dengan ejen-ejen yang berdaftar
- Anda boleh
menyemak status ejen melalui laman sesawang Life Insurance Association of
Malayasia's (LIAM) atau melalui sistem pesanan ringkas (SMS). Anda boleh
layari http://www.liam.org.my/index.php/
customer-zone/know-your-agent untuk mengetahui maklumat lanjut.
Membantu anda memilih Pelan
Insurans yang sesuai
- Meneliti kandungan
Borang Pencarian Fakta Pelanggan untuk memahami keperluan insurans dan
matlamat kewangan anda
- Mengesyorkan pelan
insurans yang sesuai selepas menilai keperluan anda
Menerangkan ciri-ciri produk
- Menerangkan
ciri-ciri produk, manfaat yang dibayar, pengecualian, premium dan caj-caj.
- Menyediakan
Helaian Penerangan Produk, untuk membantu anda dalam membuat keputusan
yang tepat dan memudahkan anda membuat perbandingan produk
2.) APABILA ANDA MEMBUAT KEPUTUSAN
UNTUK MEMBELI POLISI
Membantu anda dalam permohonan
polisi
- Menerangkan
kepentingan menjawab soalan-soalan di dalam borang permohonan dengan
lengkap
- Menghantar
permohonan untuk proses pengunderaitan selepas anda menandatangani borang
permohonan
- Mengatur
pemeriksaan perubatan dengan alah sebuah daripada klinik panel kami, jika
perlu
- Memaklumkan
kepentingan mambuat penamaan untuk memastikan wang polisi diterima oleh
penama/ waris sekiranya berlaku kematian
Menerangkan terma dan syarat polisi
- Dokumen polisi
akan dihantar kepada anda (dengan tangan atau melalui pos) dalam masa 14
hari
- Menerangkan
terma-terma dan syarat-syarat polisi kepada anda bagi memastikan pelan
yang dibeli sesuai dengan keperluan anda
3.) SEMASA TEMPAH POLISI
Perkhidmatan polisi yang berterusan
- Membantu dalam
proses pembaharuan polisi
- Menyediakan
perkhidmatan berterusan seperti pengubahsuaian polisi, pertukaran alamat
dan kekerapan pembayaran premium. Jika ejen telah meninggalkan Syarikat,
pihak kami akan melantik ejen baru untuk berkhidmat kepada anda
Membantu anda dalam membuat
tuntutan
- Membimbing anda
untuk melalui prosedur standard bagaimana membuat tuntutan insurans
Untuk mengetahui maklumat yang
lebih lanjut lagi, sila hubungi Ejen (FADILLAH):
019-2437528
019-2437528
019-2437528
Atau hubungi melalui email: sayaphebat@gmail.com
No comments:
Post a Comment